Naujasis BMW R 1300 GS parduodamas nuo 2023 m. lapkričio mėn., kiti R 1300 modeliai su nauju bokserio varikliu pasirodys nuo 2024 m. MOTORRAD pažvelgia į krištolinį rutulį ir dabar parodo juos: R 1300 R, R 1300 RS ir R 1300 RT.
Iš pradžių raidė „R“ BMW motociklų modelių pavadinime reiškė žodį „ratas“, priešingai nei bendrovės gaminamuose lėktuvų varikliuose. Tačiau laikui bėgant ši raidė tapo Boxer modelių simboliu. Nuo 2023 m. rudens BMW nusprendė iš esmės atnaujinti savo asortimentą, pristatydama naują BMW R 1300 GS ir susiję priedai 2023 metų pabaigoje.
Naujasis BMW R 1300 GS Boxer variklis
2023 m. rugsėjo 28 d., praėjus lygiai šimtui metų nuo pirmojo BMW – R 32 – pasirodymo, bendrovė Berlyne pristatė naująjį R 1300 GS – enduro tipo turistinį motociklą. Rinkoje nuo 2023 m. lapkričio mėn. parduodamas R 1300 GS stebina naujuoju 1 300 kub. cm darbinio tūrio varikliu, galinčiu išvystyti 145 AG (107 kW) esant 7 750 aps./min., o maksimalų 149 Nm sukimo momentą esant 6 500 aps./min.
Taip pat pristatomi R 1300 R, R 1300 RS ir R 1300 RT
Naujasis Boxer 1300 variklis neapsiribos GS, bet bus diegiamas ir R, RS bei RT modeliuose. Nors šiose laidose dar nėra jokių šnipinėjimo nuotraukų ar nutekėjimų, MOTORRAD, bendradarbiaudama su dizaineriu Kar Lee, spėliojo, kaip gali atrodyti šie nauji modeliai (žr. vaizdų galeriją aukščiau).
Naujasis BMW R 1300 RS
Pradėkime nuo RS: BMW neseniai peržiūrėjo šį modelį, pristatydamas pakeitimus, įskaitant LED dienos žibintus, LED indikatorius ir naujas parinktis. Tarp jų – galimybė aukštą vairą pakeisti vamzdine rankena ir pasirinkti vienvietę sėdynę. Tikėtina, kad dabartinė RS versija bus gaminama iki 2024 metų rudens, o atnaujinta versija su 1300 varikliu gali pasirodyti tik 2025 metais.
Nauji sprendimai važiuoklei
Naujojo 1300 variklio raida taip pat apima konstrukcines važiuoklės naujoves. R 1300 GS turi naują plieninį pagrindinį rėmą su lakštinio metalo apvalkalais ir varžtais tvirtinamu aliuminio galiniu rėmu. R 1300 RS galėtų laikytis panašaus požiūrio – vietoje Telelever būtų apversta teleskopinė šakė, tačiau aušinimui liktų didelis priekinis radiatorius.
Sportiškesnis prisilietimas prie RS
Galite tikėtis, kad BMW padarys RS dar sportiškesnį nei anksčiau. Priekinis apšvietimas gali būti integruotas į kompaktiškesnį korpusą, kuris priglunda arčiau rėmo, be nereikalingų kraštų, suteikiant dviračiui harmoningesnę ir lengvesnę išvaizdą. Galinė dalis, plonesnė ir labiau pasvirusi, natūraliai tęsia aliuminio rėmo liniją ir padeda sumažinti bendrą svorį. Didesnė galia ir mažesnis svoris: idealus derinys naujajam RS.
Naujos radarų sistemos BMW
Nepaisant svorio mažinimo, technologija išlieka pažangiausia. RS bus aprūpintas daugybe pagalbinių sistemų, įskaitant radarą aklųjų zonų stebėjimui ir adaptyvią pastovaus greičio palaikymo sistemą. Šie įrenginiai bus diskretiškai integruoti į motociklo struktūrą, užtikrinant saugumą ir komfortą važiuojant.
Naujasis BMW R 1300 R
R 1300 R taip pat bus naudingas naujasis Boxer variklis – priekinį Telelever pakeis didelis vandens radiatorius. Apversta teleskopinė šakė vis tiek garantuos puikų našumą.R dizainas pasižymės plonesne ir raumeningesne aliuminio galine dalimi, pabrėžiančia jo 145 AG galią.
LED priekinis žibintas ir naujo dizaino duslintuvas
Nedidelis, bet reikšmingas pokytis susijęs su LED priekiniais žibintais, kurie bus kompaktiškesni ir integruoti į šakės dizainą, todėl dviratis vizualiai plonesnis. Duslintuvas taip pat bus sumažintas, pagamintas iš nerūdijančio plieno su beveik nematomomis siūlėmis, išlaikant funkcionalumą kasdieniniam naudojimui ir kelionėms.
Naujasis BMW R 1300 RT
R 1300 RT bus geriausias turizmo modelis, aprūpintas nauju Boxer varikliu ir sustiprinta važiuoklės konstrukcija, kad būtų galima atlaikyti dideles apkrovas. Dėl patobulintos aerodinaminės konstrukcijos RT užtikrins puikią apsaugą nuo vėjo ir oro, išlaikant stabilumą kaip prioritetą.
Kuro sąnaudos ir technologinė įranga
Naujasis R 1300 RT aerodinaminis dizainas sumažins degalų sąnaudas ir padidins atstumą iki maždaug 600 kilometrų su 25 litrų baku. RT taip pat turės pažangią apšvietimo sistemą, šildomas sėdynes, elektra reguliuojamą priekinį stiklą ir visapusę garso sistemą su „Android“ ir „Apple“ įrenginių prijungimo sprendimu.
Naujų modelių prieinamumas
BMW planuoja išleisti R 1300 R, RS ir RT 2024 m., o rinkoje juos bus galima išvysti tik 2025 m. Tačiau laukti pateisins naujojo Boxer variklio žadėti patobulinimai ir struktūrinės naujovės. sumažinti bendrą motociklų svorį.
R 1300 GS jau sukėlė sensaciją motociklų pasaulyje, tačiau BMW tuo nesibaigia. Žadama nuolatinių naujovių ir įsipareigojimo siekti meistriškumo, Bavarijos įmonė jau paskelbė, kad po R 1300 GS modeliai bus dar trys. Šie nauji modeliai neša kokybės ir didelio našumo estafetę, prie kurios BMW įprato, tačiau su tam tikrais naujoviškais netikėtumais, kurie kiekvieną kelionę pavers nepakartojama patirtimi.
Pirmasis iš trijų laukiamų naujų BMW modelių bus revoliucija bekelės entuziastams. Sukurtas įveikti sudėtingas trasas, bet taip pat garantuoti sklandų važiavimą asfaltuotais keliais, jame bus panaudota daug išbandyto R 1300 GS dizaino savybių, įskaitant bokserio variklio patikimumą ir galią, kuri tapo šios serijos legenda. Tačiau jame bus integruotos naujos pakabos ir elektroninio valdymo technologijos, skirtos saugumui ir naudojimo patogumui padidinti.
Antrasis modelis bus sutelktas į mobilumą mieste. Nors R 1300 GS sukurtas kaip universalus turistinis automobilis, šis naujas modelis bus kompaktiškesnis ir lengviau valdomas, idealiai tinkantis miesto eismui. Jis mėgausis tomis pačiomis elegantiškomis linijomis, būdingomis BMW dizainui, tačiau ypatingą dėmesį skiriant manevringumui ir praktiškumui, todėl jis puikiai tinka kasdieniam darbui.
Galiausiai BMW taip pat planuoja sportinį modelį, kuris pradžiugins greičio ir gryno veikimo mėgėjus. Šis modelis bus komplektuojamas su dar galingesniu varikliu nei R 1300 GS, tačiau lengvesne ir aerodinamiškesne konstrukcija, optimizuota trasai. Dizaino linijos bus agresyvios ir futuristinės, pasirengusios patraukti dėmesį ne tik dėl savo veikimo, bet ir dėl išskirtinės išvaizdos.
Apskritai šie nauji modeliai ne tik praplės jau ir taip įspūdingą BMW asortimentą, bet ir pasiūlys motociklų entuziastams vis labiau atsidavę ir specializuotą pasirinkimą.Nesvarbu, ar esate nuotykių ieškotojas, miesto priemiestyje ar trokštantis greičio čempiono, šie nauji dviračiai neabejotinai bus puikus pasirinkimas. Šiais papildymais BMW ne tik išlaiko, bet ir toliau kelia motociklų meistriškumo kartelę, dar kartą parodydamas, kodėl yra pramonės lyderis.