Naujasis BMW R 1300 GS ką tik atkeliavo į atstovybes ir jau galime pamatyti pirmąją pritaikytą šio kelioninio enduro versiją: R 1301, sukurtą šveicarų komandos VTR Customs.
VTR-BMW R 1301 – 5-7 kilogramais lengvesnis su sutrumpinta galine dalimi
VTR, oficialus BMW atstovas Schmerikon mieste, esančiame ant Ciuricho ežero kranto, pelnė tarptautinę šlovę dėl radikalių BMW motociklų pertvarkymų. 2024 m. pradžioje VTR muitinė pristatė savo pirmąjį projektą, paremtą naujuoju BMW R 1300 GS, pervadintu R 1301.
Kompaktiškesnis ir lengvesnis dizainas
R 1301 turi sutrumpintą galinę dalį, šiuo metu prototipo fazėje, kurią būtų galima pagaminti nedideliais kiekiais, jei būtų pakankamai paklausos. Pasak Dani Weidmann iš VTR muitinės, priekinis sparnas taip pat buvo sutrumpintas, o bendras dviračio svoris sumažėjo maždaug 5–7 svarais. Nors svorio sutaupymas nėra drastiškas, dviratis yra arčiau 500 svarų ribos. Įdomu tai, kad VTR nepašalino centrinio stovo, o tai galėjo dar labiau prisidėti prie svorio mažinimo.
Individualūs priedai ir super sportinės padangos
R 1301 yra su trumpomis svirtimis ir mažu tamsintu priekiniu stiklu, kurį galima įsigyti kaip originalius BMW priedus. Kaltiniai aliuminio ratlankiai yra gamyklinis pasirinkimas, o Metzeler M9RR super sportinės padangos buvo pasirinktos siekiant užtikrinti puikų sukibimą, kartu išlaikant 19 colių priekinį ratą, kuris užtikrina tipišką GS valdymą. Be to, Kellermann mini Atto posūkio signalai ir būdingas LED priekinių žibintų „X“, kurie dėl geltonos plėvelės dar labiau traukia akį, užbaigia dviračio estetiką.
„Attrapovic“ ir sportiškas apdaila
Kalbant apie išmetimo sistemą, VTR pasirinko juodą milteliniu būdu dengtą nerūdijančio plieno duslintuvą, įkvėptą Akrapovic, tačiau su ironišku pavadinimo posūkiu: „Attrapovic“. Kolektoriai padengti juoda karščiui atsparia juosta. 1300 cm3 darbinio tūrio bokserinis variklis, kurio galia siekia 145 AG ir 149 Nm, nereikalauja jokių ypatingų modifikacijų. Galiausiai R 1301 pasižymi sportiškomis BMW M spalvomis su „M-Grey“ atspalviais, kuriuos pagamino Freuler AG, ir pagal užsakymą pagamintą Yveso Knobelio sėdynę.
40 000 eurų pritaikymas
Ten BMW R 1300 GS bazinės, su sportine pakaba ir kaltiniais aliuminio ratais, jo kaina – 25 900 Šveicarijos frankų (apie 27 000 eurų). R 1301 pritaikymo kaina siekia 15 000 Šveicarijos frankų (apie 15 750 eurų), todėl bendra motociklo kaina siekia 40 900 Šveicarijos frankų (apie 43 000 eurų). Tačiau R 1301 kaina buvo nustatyta 37 800 Šveicarijos frankų (apie 40 000 eurų), todėl pasiūlymas yra patrauklus. R 1301 leidimo gamyba nėra ribojama, o klientai gali prašyti spalvų variacijų ar kitų pritaikymų.
2024 m. vasarį VTR muitinė pristatė pirmąją naujojo BMW R 1300 GS modelio modifikaciją, siūlančią sportiškesnę, kompaktiškesnę ir lengvesnę versiją. Maždaug 40 000 eurų kainuojantis R 1301 yra vienetinis motociklas, tačiau su galimybe papildomai pritaikyti variantus pagal klientų poreikius.
BMW R 1300 GS, vienas iš žymiausių Vokietijos markės motociklų, netrukus išgyvens radikalias transformacijas.Naujasis įsikūnijimas – sportinis bokseris R 1301 – žada įnešti technologinių naujovių, kurios padarys jį dar labiau nenugalimą dviejų ratų mėgėjams. Tačiau kuo BMW R 1300 GS tapo R 1301 sportiniu bokseriu tokiu ypatingu? Išsiaiškinkime išsamiai.
Perėjimas nuo R 1300 GS prie sportinio boksininko R 1301 žymi dizaino ir našumo revoliuciją. Naujasis dviratis turi patobulintą variklį, kurio darbinis tūris optimizuoja galią ir efektyvumą. Tačiau tai ne tik skaičių klausimas: rėmas buvo peržiūrėtas siekiant pagerinti aerodinamiką ir stabilumą, todėl sportinis bokseris idealiai tinka tiems, kurie ieško stiprių emocijų ir saugumo kelyje. BMW taip pat daug dirbo, kad integruotų pažangiausias technologijas, tokias kaip naujos pagalbos vairuotojui sistemos ir precedento neturinti skaitmeninė sąsaja, kuri žada kiekvieną kelionę paversti unikalia ir patrauklia patirtimi.
Be našumo, BMW R 1300 GS, kuris tampa sportiniu boksininku R 1301, išsiskiria estetika, kurioje susimaišo elegancija ir agresyvumas. Aštrios linijos, aukštos kokybės medžiagos ir ergonomika, išnagrinėta iki smulkmenų, daro šį motociklą tikru šedevru ant ratų. Dėl stiliaus ir esmės derinio BMW R 1300 GS tapo R 1301 sportiniu bokseriu, naudingu pasirinkimu reikliems motociklininkams.
Galiausiai, pritaikymas yra vienas iš pagrindinių šio naujo motociklo elementų. BMW sukūrė daugybę priedų ir galimybių, kad naudotojai galėtų pritaikyti transporto priemonę pagal savo poreikius. Nesvarbu, ar esate įkyrus nuotykių ieškotojas, ar patogumo mėgėjas, tikrai rasite jums tinkamų konfigūracijų. BMW R 1300 GS tampantis R 1301 sportiniu bokseriu yra ne tik motociklas, bet ir pritaikyta vairavimo patirtis.
Apibendrinant, BMW R 1300 GS pavertimas sportiniu boksininku R 1301 reiškia naują prekės ženklo erą. Šis motociklas, derinantis galią, naujoves ir stilių, yra pasirengęs užkariauti motociklų entuziastų širdis visame pasaulyje. Belieka laukti, sėsti į balną ir mėgautis kiekviena akimirka šioje nepaprastoje mašinoje. BMW R 1300 GS, kuris tampa R 1301 sportiniu bokseriu, yra daug daugiau nei paprastas atnaujinimas: tai šuolis į dviejų ratų ateitį.