Pagaliau BMW R1300 GS Adv laukimas baigėsi. Naujasis motociklas, homologuotas nuo 2024 m. gegužės 31 d., yra paruoštas patekti į rinką, atnešdamas daugybę techninių patobulinimų ir naujovių, palyginti su ankstesniu modeliu. MOTORRAD išnagrinėjo pagrindines naujojo GSA savybes, palygindamas ją su BMW R1300 GS standartinis ir ankstesnis BMW R1250 GS Adventure .
Homologavimas ir naujienos
Ten BMW R1300 GS nuotykis , sutrumpintai GSA, buvo oficialiai patvirtintas Šveicarijoje ir pristatytas su nauja ASA (Automatic Shift Assistant) automatine pavarų dėže. Ši naujovė leidžia sklandžiai, sklandžiai perjungti pavaras, o tai pagerina vairavimo patirtį. Nors dar nėra išsamių techninių duomenų, tie, kurie pateikiami homologacijai, atskleidžia reikšmingus skirtumus, palyginti su R1300 GS.
Galingas pasirodymas
Naujasis BMW R1300 GS Adv išlaiko maksimalią 145 AG (107 kW) galią esant 7750 aps./min., o maksimalus sukimo momentas – 149 Nm esant 6500 aps./min. Dėl šių specifikacijų jis yra galingas ir didelio našumo motociklas, galintis lengvai įveikti bet kokią vietovę. Tačiau GSA patvirtintas didžiausias 220 km/h greitis, šiek tiek mažesnis nei R1300 GS. Palyginti su R 1250 GS Adventure, naujasis 1300 GSA siūlo 9 AG daugiau, 6 Nm papildomą sukimo momentą ir 7 km/h didesnį maksimalų greitį.
Svoris ir bakas
Svarbus naujosios GSA aspektas yra jo svoris. Padidėjęs 21 kg, palyginti su R 1300 GS, GSA pasiekia 271 kg bendrą svorį, paruoštą važiuoti. Dėl to jis taip pat 3 kg sunkesnis nei R 1250 GSA. Bako tūris, nors ir nenurodytas, turėtų būti didesnis nei R 1300 GS, panašus į 30 litrų 1250 GSA. Taip pat padidėjo keliamoji galia – naujasis GSA gali atlaikyti iki 485 kg, 20 kg daugiau nei R 1300 GS.
Matmenys ir aukštis
BMW R1300 GS Adv yra šiek tiek trumpesnis nei R 1300 GS, jo bendras ilgis yra 2 208 mm, 4 mm mažesnis nei GS ir 62 mm mažesnis nei 1250 GSA. Tačiau aukštis yra gerokai padidintas ir, priklausomai nuo priekinio stiklo, siekia 1538–1588 mm. Šis aukščio padidėjimas rodo pertvarkytą priekinę dalį ir sportišką sąranką su 20 mm didesne spyruoklės eiga.
Padangos ir ratai
Skirtingai nuo kitų didelių kelionių enduro, naujasis BMW R1300 GS Adv neturi 21 colio priekinio rato. Vietoj to, jis išlaiko pažįstamą ratų ir padangų derinį su 120/70 R19 priekyje ir 170/60 R17 gale, o kitų padangų nėra.
Paleidimas ir kaina
Pasibaigus homologacijai, naujasis BMW R1300 GS Adv greičiausiai bus pristatytas ir jį bus galima įsigyti nuo 2024 m. vasaros pabaigos arba ankstyvo rudens. Jis galėtų debiutuoti liepos mėnesį vyksiančioje BMW Motorrad dienose Garmiše ir tikrai bus parduodamas kaip 2025 m. Numatoma naujojo 1300 GSA kaina viršys 20 000 eurų, atsižvelgiant į tai, kad BMW R1300 GS Adv šiuo metu prasideda nuo 19 950 eurų.
BMW R1300 GS Adv žada būti išskirtinis motociklas, derinantis galią, tvirtumą ir technologines naujoves, kad pasiūlytų dar neregėtą vairavimo patirtį. Belieka laukti, kol jis atkeliaus į kelius, kad atrastume visas jo galimybes.
BMW R1300 GS Adv neabejotinai yra vienas laukiamiausių 2023 metų motociklų. Šis modelis žada dar labiau pakelti nuotykių motociklų kartelę, daugiausia dėmesio skiriant techninėms naujovėms, pažangiausiam dizainui ir neprilygstamai galiai. Tačiau kuo šis dviratis toks ypatingas ir kodėl visi apie tai kalba? Išsiaiškinkime kartu.
Kalbant apie BMW R1300 GS Adv, negalima nepaminėti vokiškos precizinės inžinerijos, kuri būdinga kiekvienam jo komponentui. Naujoji versija aprūpinta galingesniu varikliu, kuris ne tik pagerina našumą, bet ir užtikrina sklandesnį vairavimą. Variklis su padidintu 1300 kub. kub. cm darbiniu tūriu žada puikų sukimo momentą ir greitą įsibėgėjimą, todėl idealiai tinka tiek ilgoms išvykoms, tiek nuotykiams nelygioje vietovėje.
Kitas BMW R1300 GS Adv bruožas yra jo tvirtas ir universalus dizainas. Kiekvienas motociklo aspektas sukurtas taip, kad vairuotojui būtų užtikrintas maksimalus komfortas ir saugumas, o pažangi ergonomika užtikrina, kad galėsite važiuoti valandų valandas nepavargdami. Atnaujintas rėmas, lengvesnis ir atsparesnis, suteikia didesnį manevringumą nepakenkiant stabilumui.
Technologijos yra dar viena stiprioji naujojo BMW R1300 GS Adv pusė. Įrengtas naujausias vairuotojo pagalbos sistemas ir spalvotą TFT ekraną, jis siūlo interaktyvų ir pritaikomą patirtį. Dėl sudėtingos integruotos navigacijos sistemos ir daugybės prisijungimo galimybių pilotai visada gali palaikyti ryšį su išoriniu pasauliu net ir atokiausiose vietovėse.
Galiausiai reikėtų paminėti apkrovą ir turimų priedų asortimentą. BMW R1300 GS Adv sukurtas atsižvelgiant į nuotykių trokštančius keliautojus, kuriems reikia su savimi turėti viską, ko reikia. Su įvairiomis lengvai montuojamomis bagažo lentynomis ir krepšiais šis modelis siūlo praktiškus sprendimus bet kokio tipo kelionėms.
Apibendrinant, BMW R1300 GS Adv reprezentuoja tikrą evoliuciją nuotykių motociklų pasaulyje. Galios, pažangių technologijų ir intuityvaus dizaino derinys žada būti idealus pasirinkimas ieškantiems bekompromisės vairavimo patirties. Belieka sulaukti artėjančio jo debiuto, kad būtų galima juo grožėtis iš arti ir suprasti, kaip tai iš naujo apibrėžs sektoriaus standartus.