GS: Maxi Enduro istorija
Nuo pat 1980 m. pristatymo
Viskas prasidėjo nuo R80 G/S, pirmojo serijos modelio, kur „G“ reiškė Gelände (visureigė), o „S“ – Straße (kelias). Šis modelis apjungė geriausius iš abiejų pasaulių ir siūlo universalų motociklą, galintį įveikti ne tik asfaltuotus kelius, bet ir nelygiausią reljefą. R80 G/S išsiskyrė lengvu valdymu, patikimumu ir tvirtumu bei nustatė naujus
Dešimtajame dešimtmetyje
Su nauju tūkstantmečiu atėjo R1200GS ir R1250GS. Šie modeliai buvo aprūpinti didesniais varikliais, patobulinta pakaba ir pažangia elektronika, apimančiomis pagalbines vairuotojui sistemas, tokias kaip traukos kontrolė ir pritaikomi variklio žemėlapiai. Ten R1250GS , visų pirma pristatė ShiftCam sistemą, kuri optimizuoja variklio galią ir efektyvumą reguliuojant vožtuvų laiką.
Šiandien
Apibendrinant, GS yra ne tik motociklas, bet ir gyva legenda, vaizduojanti laisvės ir nuotykių ant dviejų ratų kvintesenciją. Nesvarbu, ar esate kelių veteranas, ar naujas entuziastas, atradus GS istoriją, reikia suprasti, kodėl jis ir toliau yra tinkamiausias pasirinkimas tiems, kurie siekia bekompromisės veiklos ir trokšta tyrinėti pasaulį.
Tai vienas
Kilmė 1970 m.:
- „GS“ serija prasidėjo septintojo dešimtmečio pabaigoje, kai
BMW dalyvavo visureigių varžybose, tokiose kaip „Šešios dienos“. -
BMW sportinės veiklos bekelės tradicijos siekia 1930-uosius.
- „GS“ serija prasidėjo septintojo dešimtmečio pabaigoje, kai
Sportinės sėkmės ir tobulėjimas:
- Pergalė Vokietijos visureigių čempionate 1979 metais suteikė postūmį sukurti homologuojamą serijos versiją, pagrįstą varžybų patirtimi.
- R 80 G/S, pristatytas 1980 m., buvo pirmasis didelis dviejų cilindrų
enduro , pristatantis naują didelių kelioniųenduro sektorių.
Populiarumas ir pasaulio keliautojai:
- R 80 G/S greitai išpopuliarėja tarp pasaulio keliautojų dėl savo galios rezervų, patogumo tolimais atstumais ir bekelės galimybių.
- Dalyvavimas tokiuose renginiuose kaip Paryžius-Dakaras ir Afrikos raliai su pastebimomis sėkme.
Asortimento išplėtimas:
- 1988 m. buvo pristatytas R 100 GS, tuo metu didžiausio tūrio pasaulinėje rinkoje
enduro , kuris sulaukė didžiulės komercinės sėkmės. - Vėlesni modeliai, tokie kaip R 1150 GS ir R 1200 GS, ir toliau dominuoja pardavimų sąrašuose daugelyje šalių.
- 1988 m. buvo pristatytas R 100 GS, tuo metu didžiausio tūrio pasaulinėje rinkoje
Inovacijos ir komercinės sėkmės:
- 1994 m. GS modeliai su keturių vožtuvų vienam cilindrui varikliu sulaukė didelės komercinės sėkmės.
- 2004 m. buvo pristatytas R 1200 GS, o 2005 m. – HP2
Enduro , simbolizuojantis grįžimą į praeitį, ypatingą dėmesį skiriant važiavimui bekele.
Nauja era ir specializacija:
- 2005 m. R 1200 GS užėmė lyderio poziciją daugiau nei 750 cc segmente ir užėmė penktą vietą Italijos pardavimų reitinge.
- 2006 m. HP2
Enduro yra sportinis proveržis su specialistu požiūriu į dizainą ir inžineriją.
Istorija rodo, kaip