Naujasis BMW F 900 GS / ADV: funkcijos ir naujienos
F 900 GS buvo sukurtas siekiant pasiūlyti itin galingą važiavimą ir galimybę tyrinėti neįprastus kelius ir takus. Dėl greito ir lengvo variklio galėsite laisvai naršyti po akmenis, žvyrą, vėją, vandenį ir kalnus. Išgyvenkite nuotykius su F 900 GS, įveik ribas ir atraskite #SpiritOfGS jaudulį.
F 900 GS siūlo optimalią bekelės patirtį dėl savo ergonomiško dizaino: aukštos vairo, žemos atramos kojoms ir aukštesnio stabdžio pedalo, lengviau pasiekiamo dėl nuleistų stabdžių. Sulankstomas pedalas užtikrina maksimalų pasiekiamumą, o reguliuojamas pavarų pedalas – tobulą laikyseną. Leiskitės šiuo motociklu vadovautis absoliučiu komfortu!
F 900 GS užtikrina didesnį komfortą ir saugumą dėl standartiškai pagamintų plastikinių rankų apsaugos, galinčių apsaugoti nuo vėjo ir oro sąlygų. Labiau patyrusiems motociklininkams taip pat siūlomos
F 900 GS yra lengvas ir labai našus motociklas, sveriantis vos 219 kg*. Dėl naujų komponentų, tokių kaip plastikinis bakas, akumuliatorius, uodega ir Akrapovič duslintuvas, įsibėgėjimas ir valdymas yra puikūs. Tai suteikia nuostabią vairavimo patirtį.
Visiškai naujas F 900 GS žada išskirtinę vairavimo patirtį tiek tiesia linija, tiek bekelėje. Dviejų cilindrų eilės variklis pasižymi dideliu našumu, jo didžiausia galia yra 77 kW (105 AG) esant 8500 aps./min., o maksimalus sukimo momentas – 93 Nm, esant 6750 aps./min. Motociklas garantuoja važiavimo malonumą kiekviename maršrute.
Kiekvienas F 900 GS aspektas sukurtas taip, kad leistų jums įveikti drąsiausius kelius. Jo agresyvus dizainas, rėmo plokštės maksimaliam sukibimui ir reguliuojamas priekinis stiklas užtikrina, kad galėtumėte eksperimentuoti be apribojimų. Tokiu būdu visada galite pabrėžti savo GS dvasią su galingu logotipu ant bako. Prisijunkite prie nuotykių su F 900 GS.
Lengvas plastikinis bakas skirtas optimizuoti jūsų transporto priemonės svorį nepakenkiant degalų talpai. Šis bakas, sveriantis 62 % mažiau nei plieninis bakas, ir 14,5 litro talpa, leidžia sutalpinti pakankamai degalų jūsų nuotykiams. Dėl aptakios formos taip pat galima pritvirtinti minkštus krepšius, kuprines ar aliuminio lagaminus.
Naujasis
Iš karto pradėkime nuo dviejų galimų versijų: F 900 GS ir F 900 GS Adventure. Pirmasis idealiai tinka mišriam naudojimui kelyje ir lengvoje bekelėje, o antrasis labiau tinka ieškantiems pilno nuotykių motociklo, galinčio įveikti bet kokią vietovę. Abiejose versijose sumontuotas 895 kub. kub. centimetrų lygiagretus dvigubas variklis, išvystantis maksimalią 105 AG galią esant 8500 aps./min. Variklis suporuotas su šešių greičių pavarų dėže ir grandinės galutine pavara.
Tarp įdomiausių naujovių randame plieninį grotelių rėmą, dėl kurio dviratis yra lengvesnis ir lengviau valdomas. F 900 GS sveria tik 211 kg (parengtas eksploatuoti), o Adventure versija sveria 229 kg.Sukibimą kelyje garantuoja ant abiejų ašių reguliuojama pakabos sistema: priekyje – 43 mm teleskopinė šakė, o gale – monoamortizatorius su dujinėmis spyruoklėmis. Be to, dviratis turi diskinius stabdžius ant abiejų ratų, su keturių stūmoklių suportais priekyje ir dviejų stūmoklių apkabomis gale.
Dar viena įdomi naujovė – įdiegta dinaminės traukos kontrolės (DTC) sistema, kuri reguliuoja galios tiekimą pagal žemės sąlygas. Tokiu būdu motociklas išlieka stabilus ir saugus net ant slidžių ar nelygių paviršių. DTC sistemą galima reguliuoti trimis intervencijos lygiais: lietaus, kelio ir dinaminio.
Galiausiai negalime nepakalbėti apie naujojo
Apibendrinant, naujasis