🚚NEMOKAMAI EUROPA UŽSAKYMAI > 150 €

GERIAUSIAI PRIEDAI DĖL JŪSŲ MOTOCIKLAS

🚚NEMOKAMAI ITALIJA UŽSAKYMAI > 50 €

10% nuolaida nuo lapkričio 04 iki 10 d

EICMA2024

Naujasis <tc>BMW</tc> R 1300 GS Adventure: A Design Flop?

La nuova BMW R 1300 GS Adventure: Un Flop di Design? - Endurrad

Peppe Z |

Naujasis BMW R 1300 GS Adventure: dizaino šnipštas?

Panašu, kad BMW R 1300 GS Adventure nuvils savo prieštaringai vertinamu dizainu ir maža naudingoji apkrova, netinkama ilgų distancijų enduro.

Prieštaringas dizainas

BMW visada buvo dizaino priešakyje, tačiau ne visi jo kūriniai buvo sutikti entuziastingai. Tokie modeliai kaip R 1200 ST, R 1200 CL ir F 650 CS „Scarver“ sulaukė prieštaringų reakcijų. Dabar atrodo, kad naujasis R 1300 GS Adventure seka šiuo skiriančiu keliu.

Veiklos ir rinkos strategija

Pranešime spaudai BMW pristato R 1300 GS Adventure kaip tikrą „visapusį automobilį“, galintį įveikti bet kokį reljefą – nuo ​​dykumų iki atogrąžų miškų iki Himalajų su keleiviu ir bagažu. „Bokserio“ variklis, išvystantis 149 Nm sukimo momentą ir 145 AG, jau įrodytas R 1300 GS, lūkesčiai yra dideli. Tačiau bandymai ekstremaliomis sąlygomis buvo atlikti be keleivių ar bagažo.

Ribota apkrova

Tuščiu svoriu 269 kg, R 1300 GS nuotykis jis gali vežti tik papildomus 216 kg, įskaitant pilną baką ir įrangą. Tai gali sukelti perkrovos situacijas, problema taip pat buvo ankstesniame modelyje R 1250 GS Adventure.

Pažangi technologija: Automatinė ASA

Svarbi techninė naujovė yra ASA (Automatic Shift Assistant), kuri pašalina būtinybę naudoti sankabos svirtį ir leidžia perjungti pavaras sklandžiau nei ankstesniame Quickshifter. Šią sistemą galima įsigyti kaip papildomą įrangą.

Patobulinta pakaba ir sėdynės aukštis

R 1300 GS Adventure pasižymi padidinta pakabos eiga – 210 mm priekyje ir 220 mm gale. Sėdynės aukštis svyruoja nuo 870 iki 890 mm, tačiau dėl pusiau aktyvios DSA važiuoklės jį galima sumažinti 30 mm.

Naujovės su radaru

Dar viena BMW pristatyta naujovė – galinis radaras su įspėjimu apie nukrypimą nuo eismo juostos ir susidūrimo, kurį nuo 2025 m. galima įsigyti kaip pagrindinį GS.

30 litrų bakas

Naujasis 30 litrų aliuminio bakas yra išskirtinis elementas, kuris dalija nuomones. Nepaisant didesnio tūrio, jis siūlo krepšių ir aksesuarų atramos sistemą, padidinančią funkcionalumą.

Galimos keturios versijos

R 1300 GS Adventure bus siūlomas keturiais variantais:

  • Pagrindinis : nuo 22 335 eur, su standartine komplektacija.
  • Trofėjus : nuo 23 060 eurų, su papildomomis apsaugomis ir trumpesniu priekiniu stiklu.
  • Triguba juoda : nuo 23 120 eurų, su komfortiškomis sėdynėmis ir papildomais priedais.
  • Variantas 719 Karakorum : nuo 24 460 eurų, su specialiu dažymu ir aliuminio komponentais.

Neseniai motociklų rinkoje pasirodė BMW R 1300 GS Adventure, kuris jau sukėlė karštą diskusiją tarp entuziastų ir kritikų. Pagrindinis klausimas, kurį užduoda daugelis, yra toks: ar naujasis BMW R 1300 GS Adventure tikrai yra dizainas? Išanalizuokime įvairius aspektus, kad geriau suprastume.


Nuo pat pradžių BMW GS asortimentas buvo naujovių, tvirtumo ir našumo sinonimas. Tačiau su BMW R 1300 GS Adventure, atrodo, kad Bavarijos prekės ženklas pasirinko dizainą, kuris skyrė nuomones. Kai kurie kritikuoja, kad linijos yra pernelyg kvadratinės ir mažiau harmoningos, palyginti su ankstesnėmis versijomis.Tačiau kiti vertina bandymą modernizuoti išvaizdą išlaikant išskirtines GS serijos savybes.


Stiprių diskusijų elementas yra susijęs su naujuoju baku, kuris, viena vertus, pasižymi didesne talpa, kita vertus, atrodo vizualiai nepatogus. Be to, naujoviškas TFT display turi dvigubą veidą: vieniems jis reiškia kokybinį technologinį ir funkcionalumo šuolį, o kitiems jis yra pernelyg sudėtingas ir nelabai intuityvus.


Be dizaino, BMW R 1300 GS Adventure nenuvilia ir našumu. 1300 cc variklis pasižymi įspūdinga galia ir puikiu valdymu tiek važiuojant, tiek bekelėje. Tačiau atrodo, kad estetinė problema daro didelę įtaką bendrai nuomonei apie visą paketą.


Negalime ignoruoti, kad dizaino suvokimui įtakos turi ir asmeniniai motociklininkų lūkesčiai bei estetinės nuostatos. Taigi, ar naujasis BMW R 1300 GS Adventure reiškia nesėkmę ar revoliuciją, labai priklauso nuo kiekvieno požiūrio. Apibendrinant galima pasakyti, kad BMW R 1300 GS Adventure išlieka motociklu, galinčiu pasiūlyti puikias charakteristikas, tačiau su dizainu, apie kurį vis dar diskutuojama.