🚚NEMOKAMAI EUROPA UŽSAKYMAI > 150 €

GERIAUSIAI PRIEDAI DĖL JŪSŲ MOTOCIKLAS

🚚NEMOKAMAI ITALIJA UŽSAKYMAI > 50 €

GS: Maxi Enduro istorija

GS: La Storia della Maxi Enduro Endurrad

Peppe Z |

GS: Maxi Enduro istorija

Nuo pat 1980 m. pristatymo BMW GS iš naujo apibrėžė nuotykių motociklo sąvoką. Dėl savo revoliucinio dizaino ir didžiulių techninių galimybių GS tapo enduro motociklų pasaulio ikona. Bet kokia yra šios dviračių legendos istorija?

Viskas prasidėjo nuo R80 G/S, pirmojo serijos modelio, kur „G“ reiškė Gelände (visureigė), o „S“ – Straße (kelias). Šis modelis apjungė geriausius iš abiejų pasaulių ir siūlo universalų motociklą, galintį įveikti ne tik asfaltuotus kelius, bet ir nelygiausią reljefą. R80 G/S išsiskyrė lengvu valdymu, patikimumu ir tvirtumu bei nustatė naujus enduro modelių motociklų standartus.

Dešimtajame dešimtmetyje BMW pristatė R1100GS, o po to R1150GS, kuriame buvo įdiegtos pažangiausios to meto technologijos, įskaitant ABS ir keturių vožtuvų vienam cilindrui bokserinį variklį. Šios naujovės tapo lūžio tašku GS asortimente, todėl dviračiai tapo ne tik galingesni, bet ir saugesni bei patikimesni. Dėl komforto ir našumo derinio GS populiarumas išaugo eksponentiškai.

Su nauju tūkstantmečiu atėjo R1200GS ir R1250GS. Šie modeliai buvo aprūpinti didesniais varikliais, patobulinta pakaba ir pažangia elektronika, apimančiomis pagalbines vairuotojui sistemas, tokias kaip traukos kontrolė ir pritaikomi variklio žemėlapiai. Ten R1250GS , visų pirma pristatė ShiftCam sistemą, kuri optimizuoja variklio galią ir efektyvumą reguliuojant vožtuvų laiką.

Šiandien BMW GS išlieka atskaitos tašku maxi enduro segmente. Universalumas, technologinės naujovės ir istorinė GS reputacija pritraukia visų rūšių nuotykių ieškotojus ir motociklininkus – nuo ​​bekelės entuziastų iki tolimų kelionių mėgėjų. Tokie renginiai kaip raliai ir ištvermės lenktynės ir toliau įtvirtina dominuojantį GS vaidmenį nuotykių motociklų scenoje.

Apibendrinant, GS yra ne tik motociklas, bet ir gyva legenda, vaizduojanti laisvės ir nuotykių ant dviejų ratų kvintesenciją. Nesvarbu, ar esate kelių veteranas, ar naujas entuziastas, atradus GS istoriją, reikia suprasti, kodėl jis ir toliau yra tinkamiausias pasirinkimas tiems, kurie siekia bekompromisės veiklos ir trokšta tyrinėti pasaulį.

 

 

Tai vienas  BMW „GS“ serijos motociklų istorijos ir plėtros apžvalga, daugiausia dėmesio skiriant visureigių ir turistinėms versijoms. Pateikiame tekste minimų pagrindinių etapų ir modelių santrauką:

  1. Kilmė 1970 m.:

    • „GS“ serija prasidėjo septintojo dešimtmečio pabaigoje, kai BMW dalyvavo visureigių varžybose, tokiose kaip „Šešios dienos“.
    • BMW sportinės veiklos bekelės tradicijos siekia 1930-uosius.
  2. Sportinės sėkmės ir tobulėjimas:

    • Pergalė Vokietijos visureigių čempionate 1979 metais suteikė postūmį sukurti homologuojamą serijos versiją, pagrįstą varžybų patirtimi.
    • R 80 G/S, pristatytas 1980 m., buvo pirmasis didelis dviejų cilindrų enduro, pristatantis naują didelių kelionių enduro sektorių.
  3. Populiarumas ir pasaulio keliautojai:

    • R 80 G/S greitai išpopuliarėja tarp pasaulio keliautojų dėl savo galios rezervų, patogumo tolimais atstumais ir bekelės galimybių.
    • Dalyvavimas tokiuose renginiuose kaip Paryžius-Dakaras ir Afrikos raliai su pastebimomis sėkme.
  4. Asortimento išplėtimas:

    • 1988 m. buvo pristatytas R 100 GS, tuo metu didžiausio tūrio pasaulinėje rinkoje enduro, kuris sulaukė didžiulės komercinės sėkmės.
    • Vėlesni modeliai, tokie kaip R 1150 GS ir R 1200 GS, ir toliau dominuoja pardavimų sąrašuose daugelyje šalių.
  5. Inovacijos ir komercinės sėkmės:

    • 1994 m. GS modeliai su keturių vožtuvų vienam cilindrui varikliu sulaukė didelės komercinės sėkmės.
    • 2004 m. buvo pristatytas R 1200 GS, o 2005 m. – HP2 Enduro, simbolizuojantis grįžimą į praeitį, ypatingą dėmesį skiriant važiavimui bekele.
  6. Nauja era ir specializacija:

    • 2005 m. R 1200 GS užėmė lyderio poziciją daugiau nei 750 cc segmente ir užėmė penktą vietą Italijos pardavimų reitinge.
    • 2006 m. HP2 Enduro yra sportinis proveržis su specialistu požiūriu į dizainą ir inžineriją.

Istorija rodo, kaip BMW GS serija  laikui bėgant vystėsi ir tapo vienu populiariausių ir atpažįstamiausių turistinių ir visureigių motociklų asortimentų.

Palikite komentarą

Atkreipkite dėmesį: komentarai turi būti patvirtinti prieš paskelbiant.